top of page

Jak to vidí kapela: Kdo má organizovat svatbu v den "D"?

Aktualizováno: 20. 1. 2022



Vypadá to trochu jako raketová věda. Nebojte, není. Je to ještě trošku horší: je to totiž alchymie spojená s věštěním z křišťálové koule. Všechny svatby jsou si ale v některých ohledech podobné. A protože jsme jich už "pár" zažili, a byli jsme tak součástí příprav, slyšeli jsme i pár otázek, které v souvislosti s přípravou vašeho dne "D" napadají i vás. Za nás je nejdůležitější myslet na jedno pravidlo:


Nenechávejte si organizaci celé svatby na vlastním hrbu.


Tedy, klidně nechte, pokud vás všechno to poletování a řešení baví (a ona to vážně zábava docela je), ale až nastane svatební den, mějte vztyčného důstojníka. Člověka, který vás zná, kterému věříte, a který má dobré organizační schopnosti a především TUNU ENTUZIASMU. Není totiž nic horšího, než když se všichni ve váš svatební den obrací s organizačními dotazy pouze na vás. Proč to zmiňujeme?; plán svatby je jedna věc, realita je ale jiná. Zpoždění způsobuje stres

a nervozitu. A pak není nic lepšího, než když je nervózní vaše družička, a vy vše můžete vnímat

s pohodovým nadhledem.


TIP pro "bečící typy": Pokud jste romantici a rádi si popláčete, pak nechejte detaily na někom dalším.


Vyberte si kamarádku, která se vyžívá v překvapeních, umí je udělat a řekněte jí, ať udělá pár těch skvělých drobností, při kterých budete milovat svoji pláče-odolnou řasenku. Může jít o jednoslovné vzkazy, které vystihnou nejlepší společné okamžiky, jež hosté vypíší na předem připravené útržky a vám jsou ve správný okamžik naservírovány jako součet toho, jací vlastně vy, novomanželé jste, nebo šikovně sestřihnuté video vzkazy těch, kteří se třeba na svatbu nemohli dostat a podobně. Nebo jí nic neříkejte a pošlete jí tento článek - ona už bude vědět. ;)


"Hlavně všechno stihnout!" Za nás - je tohle JEDEN

Z NEJMÉNE PODSTATNÝCH požadavků na organizaci svatby.


A pozor často ho nevěsty kladou jako požadavek i směrem k profi koordinátorkám. A těm se špatně potom z takového talku uhýbá. Pamatujte, že vaše svatba bude vypadat tak, jak budete "měřit" úspěch těch, kteří ji pro vás vytvářeli.


Dejte si dohromady body programu, které jsou "nutné" stihnout (omezte se řekněme na číslo 5). Dalších pět bodů by mělo mít prioritu 2. Tady už to mohou být i situace.

Typicky: je hra na svatební kočár tak důležitá, aby se kvůli ní dostal tanec s prskavkami do časové ohrožení s časem (rozuměj bude moc brzo - nebude to na fotkách vypadat tak dobře)??


Stejné je to i se zábavou na tanečním parketě: je důležitější zrealizovat vtipnou svatební tombolu nebo nechat hosty tancovat, když zrovna zcela zaplnili "taneční plac"?


Odpověď je jednoduchá: dejte organizátorovi buďto slovní nebo písemný návod na to,

jak v takových situacích postupovat - za nás by mělo platit; vyhodnotit vše na místě dle situace.


SVATBA JE VĚC EMOCÍ. SKUTEČNÝCH, OPRAVDOVÝCH EMOCÍ.


Je jasné, že nikdo nechce trpět chaosem, ale když to

s organizací přeženete, tak hosty uvedete v tenzi.


Podvědomě jim tak budete říkat, "ono je to všechno, včetně jejich vztahu nějaké takové vyumělkované".


Nehrajte si na svatbu, prožijte ji. A nechte se občas unést kouzlem okamžiku. Mimochodem naše kapela vás v tom velmi ráda podpoří. Milujeme totiž skutečné emoce. :)


171 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page